گارانتی موناکو

لذت ادامه‌دار موناکو با گارانتی بی‌دغدغه

وقتی موناکو را انتخاب می‌کنید، آرامش خاطر شما ادامه‌دار خواهد بود، حتی در زمان استفاده از گارانتی…

فعال‌سازی گارانتی موناکو

برای استفاده از خدمات پس از فروش محصولات موناکو لازم است که گارانتی محصول خود را روی وب‌سایت موناکو فعال کنید.

چه مدارکی برای فعال‌سازی نیاز است؟
1. در صورت خرید از نمایندگی: دریافت فاکتور و کد محصول
2. در صورت خرید از سایت: دریافت کد محصول
شماره سریال
شماره سریال روی محصول را باید در سایت وارد کنید.
عکس از فاکتور رسمی خرید محصول
تاریخ خرید، نام نمایندگی فروش و مهر رسمی در عکس مشخص باشد و آپلود در سایت
تایید نهایی
بلافاصله پس از ثبت درخواست فعال‌سازی، رسید ثبت محصول ایمیل خواهد شد.

شماره سریال درج شده روی دستگاه یا جعبه را وارد کنید.

تاریخ خرید

توجه داشته باشید
  • در کم‌تر از ۴۸ ساعت درخواست فعالسازی گارانتی ارزیابی و کارت گارانتی آنلاین برای شما صادر می‌شود.
  • وجود مغایرت، مخدوش بودن یا عدم اعتبار مهر فروشگاه و عدم صحت یا کامل نبودن هرکدام از موارد ذکر شده، فعال سازی گارانتی محصول را با مشکل مواجه خواهد کرد.

شرایط گارانتی تشک موناکو

تلاش ما در موناکو ایران این است که تا جای ممکن شما را از خودمان راضی نگه داریم و سهم کوچکی از سلامتی شما و خانواده‌تان داشته باشیم. تجربه به ما نشان داده موارد زیر بیش‌ترین صدمات و آسیب‌ها را به تشک وارد می‌کند و متاسفانه از گارانتی موناکو خارج است چون توسط ناشی از رفتار نامناسب مصرف‌کننده با تشک است. ما سعی کردیم تمام موارد را به‌طور شفاف اعلام کنیم و از شما هم درخواست می‌کنیم آن را با دقت مطالعه کنید.

مواردی که گارنتی را نقض می‌کند:

برو بالا